Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Μαζικά κι απρόσωπα ή εξατομικευμένα και προσωπικά….;

Καλό το διαδίκτυο με τις πολλές επιλογές και τις εύκολες συγκρίσεις καλός κι ο γκισές της τράπεζας που ‘πουλάει αναγκαστικά’ ασφάλεια…. Μέχρι να χρειαστεί κάτι και να ξεκινήσει το τρέξιμο και το ψάξιμο της απρόσωπης συμφωνίας…

Απέχουμε πολύ ως λαός απ’ το σημείο εκείνο που θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε ότι διαθέτουμε ασφαλιστική συνείδηση. Γνωστό και χιλιοειπωμένο πλέον ότι η ευθύνη βαραίνει σημαντικά τον κλάδο των ασφαλιστών περασμένων γενιών που απλώς πουλούσαν ένα ‘καλό και φθηνό προγραμματάκι’ ή απλώς παρακαλούσαν να τους δοθεί η υποχρεωτική ασφάλιση του αυτοκινήτου του γνωστού και του φίλου.

Οι έκτακτες συνθήκες που παγιοποιήθηκαν πλέον στη χώρα μας, έφεραν και τη σοβαρότητα της αντιμετώπισης του θέματος ‘ασφάλεια’ και τι σημαίνει τελικά. Κι αυτό, αργά αλλά σταθερά, ευτυχώς, οδηγεί στο ξεσκαρτάρισμα του χώρου και το χτίσιμο επαγγελματισμού σε όλες τις βαθμίδες των απασχολούμενων στην ασφαλιστική αγορά.

Οι παλιοί, σωστοί, έμπειροι κι άξιοι σεβασμού που κέρδισαν με τον επαγγελματισμό και τη συνέπειά τους, ασφαλιστές, πατριάρχες πλέον στις αξιόπιστες εταιρίες, αποτελούν πηγή συμβουλών και γνώσης.

Οι νεοεισερχόμενοι στην ασφαλιστική αγορά, συνειδητοποιούν τις δυσκολίες και τις αυξημένες απαιτήσεις του επαγγέλματος αφού ενέχει πλέον και στοιχεία κοινωνικού έργου, η προσπάθεια κατανόησης όλων, ότι μπορεί να μεταβιβασθεί ο κίνδυνος του ρίσκου σε οτιδήποτε, απ’ την καθημερινή ρουτίνα μέχρι το μεγαλύτερο επαγγελματικό σχέδιο, στους ειδικούς να διαχειρίζονται κινδύνους και να βρίσκονται εκεί όταν προκύψει ανάγκη περισσότερο από ποτέ, για στήριξη κι έμπρακτη βοήθεια.

Ωστόσο, η ελεύθερη αγορά, της οποίας φυσικά κομμάτι είναι η ασφαλιστική αγορά, επιτρέπει ανταγωνισμό και καινοτομία τα οποία λειτουργούν φυσικά, υπέρ του καταναλωτή, του υποψήφιου ασφαλισμένου εν προκειμένω.

Στα πλαίσια της εξέλιξης λοιπόν, η διαδικτυακή προσφορά ασφαλιστικών προγραμμάτων για διάφορες καλύψεις, με προεξέχουσα αυτή της υποχρεωτικής ασφάλισης του αυτοκινήτου, έχει επιφέρει εύκολες και γρήγορες συγκρίσεις εταιριών, προϊόντων, τιμών κι έχει απλοποιήσει σημαντικά τη διαδικασία.

Το bank insurance επίσης, φαντάζει εύκολο κι απλό αφού απ’ τον γκισέ της τράπεζας, ο υπάλληλος που εξυπηρετεί και κερδίζει εύκολα την εμπιστοσύνη μας ως εργαζόμενος ενός ιδρύματος που έχουμε ήδη εμπιστευθεί, είναι ένα άτομο που καθόμαστε ν’ ακούσουμε, ίσως και κατά τη διάρκεια αναμονής ολοκλήρωσης μιας άλλης τραπεζικής εργασίας ή επειδή διαχειριζεται το δάνειό μας.

Οι παραπάνω περιπτώσεις όμως δεν είναι δυνατόν ν’ ανταγωνισθούν σε τίποτα, τον εξειδικευμένο, πιστοποιημένο, ενημερωμένο, επαγγελματία ασφαλιστικό σύμβουλο, όπως σήμερα απαιτείται απ’ την πολύ αυστηρή πλέον, διεθνή νομοθεσία που για να διαθέτει την κάρτα επαγγέλματος, ελέγχεται και επαναπιστοποιείται κάθε δυο χρόνια ενώ οι συμβάσεις με τις ασφαλιστικές εταιρίες έχουν επίσης αυστηροποιηθεί.

Το σημαντικότερο όλων όμως είναι το γεγονός ότι όταν προκύψει θέμα και κληθεί το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, κάθε είδους προστασίας, να ενεργοποιηθεί, μόνο στην περίπτωση της διαμεσολάβησης του ασφαλιστικού συμβούλου με την εταιρία, εκείνου που έχει εξατομικευμένα ασχοληθεί με την κάθε περίπτωση συνεργαζόμενου ασφαλισμένου, υπάρχει ο άνθρωπος στον οποίο απευθύνεται ο ευρισκόμενος σε κίνδυνο ή σε ατύχημα, για να ζητήσει βοήθεια, συμβουλές, καθοδήγηση.

Όλοι λίγο πολύ έχουμε, οι ίδιοι ή κάποια κοντινά μας πρόσωπα, περάσει δύσκολες στιγμές λόγω ατυχήματος, ασθένειας, καιρικών φαινομένων, φωτιάς, πλημμύρας και άλλων περιπτώσεων και γνωρίζουμε ότι εκείνη τη στιγμή, χρειαζόμαστε άμεσα κάποιον να μας οδηγήσει με καθαρό μυαλό και ψυχραιμία, στις σωστές κινήσεις.
Αυτός είναι ο ρόλος του υπεύθυνου, επαγγελματία ασφαλιστή που έχει ασχοληθεί επισταμένως με κάθε περίπτωση συνεργαζόμενου ασφαλισμένου πελάτη του κι έχει εξατομικευμένα προτείνει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο που του καλύπτει τις ανάγκες.

Αυτός είναι κι ο σωστός κ σίγουρος τρόπος ασφάλισης και μάλιστα, τείνει πλέον να διαθέτει και πολύ ανταγωνιστικές τιμές έναντι τόσο του διαδικτύου όσο και του bank insurance αφού ο υπάλληλος της τράπεζας απλώς διεκπεραιώνει, για λογαριασμό της τράπεζας, δεν είναι εξειδικευμένος ασφαλιστικός σύμβουλος κι ούτε φυσικά είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει την ασφαλιστική αγορά αφού η δουλειά του είναι ο τραπεζικός τομέας….Καθείς εφ ω ετάχθη….

Χρειάζεται χρόνο και προσπάθεια για τη σωστή αντιμετώπιση του τεράστιου και σημαντικότατου για τη ζωή μας, ειδικά στις σύγχρονες κοινωνίες γεμάτες κινδύνους, ασφαλιστικού ζητήματος.

Μαζί θα τα κάνουμε τα βήματα, χτίζοντας σταθερά και σίγουρα την ασπίδα προστασίας που δικαιούμαστε όλοι να διαθέτουμε ώστε να είμαστε ήρεμοι για τη δύσκολη στιγμή και να μπορούμε ν’ απολαύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο την καθημερινότητά μας.


Διαλέξτε προσεκτικά τον εξειδικευμένο ασφαλιστικό σας σύμβουλο, μιλήστε του για όσα σας προβληματίζουν κι ακούστε τι έχει να σας προτείνει. Να έχετε ως κριτήριο επιλογής, ότι αυτός θα είναι ο πρώτος που θα πάρετε τηλέφωνο όταν χρειαστείτε περισσότερο από ποτέ, έναν άνθρωπο να σας βοηθήσει… 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου